Sunday, November 20, 2011

RED CARPET - OMG' s NIGHT

Salam guys....
Dah lame tak update blog ni..anyway byk story mory nak share dgn uoolllss....

Yg terbaru majlis Penganugerahan pangkat paling tertinggi CROWN DIAMOND MANAGER kepada usahawan yg mencapai sale RM2juta!!!!

Seramai 6org sahabat2 dr OMG (orange mania group) di nobatkan sbg CDM...!! Wow..hebatss!!

Mlm bersejarah itu juga...akaks dipilih jadi speaker!! Auuwww terujass..tp nebess!! Anyway..everything berjln spt yg dirancang..!! Syukur Alhamdulillah...

Ok jom kite layan gambar..

2 hr sblm 19/11 pg fitting baju dulu kat butik Rizman Ruzaini..okey tak baju i..?!! Hihihi..


Yeea..dah siap..!! Besshh..thanks ye man...;))



1 hr sblm majlis, rehersal time..!!errmm speaker pun kene rehersal gak rupenye..,


Cdm aini - cdm anak dara..jadi anak bertuah penyejuk hati ibu dan ayah


Cdm said saiful- veterina sebelum ini..ttp ambil keputusan untk fulltime dlm biz Premium Beautiful..hebatkan..sampai boleh jadi cdm!!


Cdm ayu lisa- sblm ini beliau adalah seorg lecturer..skrg beliau juga dah fulltime berbiz...


Cdm mazni-seorg guru. Wlwpun kedudukan ekonomi keluarganya sudah stabil namun ia tidak menghalang untk beliau cungkil potensi diri melalui peluang berbiz


Cdm dessy-juga seorg guru..hebats!! Bergabung dgn padangannya menghasilkan kejayaan yg meletuppss!!


Cdm afzan-seorg kerani biasa dan menjalani kehidupan yg biasa2 sebelum ini. Namun kejayaan tidak memilih kerjaya..asal anda mahu kejayaan pasti milik anda! Itu yg terjadi pd cdm afzan..



Very exciting at this part! 11 org ketua pemimpin di iktiraf dan dilantik sbg CDC yg menjadi penghubung antara usahawan dgn pihak pengurusan syarikat..


And...jeng..jeng...jeng...diantara 11 org pemimpin hebat tadi...diantara mereka adalah pemimpin, idola dan mentor saya sendiri...CDM Chan, CDM Siti Rohana dan CDM Azlan. Tahniah ye...bangga sgt ada pemimpin hebat spt kalian!! Bangga keranamu!!


Ohh...ohh..sape tu..??!! Hihihi..yee..me on giant screen!!!


At last..sampai juga my turn!! Nebes mmg ada tp kekuatan yg dtg adalah drpd supportive para pemimpin, sahabat2 seperjuangan dan rakan kgsi semua..!!


Dan terima kasih atas segala pemberian..;))


Ini just simple story...next entry lbg detail lg key..;))

Posted using BlogPress from my iPhone